افراد انقلابی وحزب اللهی نباید مورد طعن قرار گیرند

  • شناسه خبر: 7876
افراد انقلابی وحزب اللهی نباید مورد طعن قرار گیرند

امام جمعه رفسنجان بر صبر در برابر برخی مسائل وپرهیز از تندروی‌ها تاکید کرد و گفت : افراد انقلابی وحزب اللهی نباید مورد طعن قرار گیرند .

امام جمعه رفسنجان بر صبر در برابر برخی مسائل وپرهیز از تندروی‌ها تاکید کرد و گفت : افراد انقلابی وحزب اللهی نباید مورد طعن قرار گیرند .
به گزارش روراستی حجت الاسلام عباس رمضانی پور در خطبه های نمازجمعه امروز بیان داشت : نصیحت خوب است اما دفاع از ارزش‌ها نباید کمرنگ شود.
وی با قدردانی از حضور حماسی مردم در گرامیداشت 9دی رفسنجان افزود : دفاع از ارزش‌ها وآرمان ها از مهم ترین عوامل ماندگاری این روز حماسی است.
وی با اشاره به آغاز هفته وحدت افزود: رهبر انقلاب مهم‌ترین نقطه وحدت را وجود پیامبر (ص)دانستند وزمانی که همه مسلمانان پیغمبرشان یکی است وقبله واحد دارند دلیل نمی‌شود اجازه دهیم دشمنانی هم‌چون آمریکا وهم پیمانان غربی‌اش واسراییل غاصب بخواهند بین مسلمانان تفرقه بیندازند.
رمضانی پور ادامه داد: وحدت اسلامی از آموزه‌های دینی است ودعوت به تفرقه دعوت به منکر است.
رمضانی پور با اشاره به سالروز فرمان رضا خان قلدر در زمینه کشف حجاب افزود: شخصیت زنان را حجاب حفظ می‌کند وامام روح الله فرمودند”جلوی آزادی مخرب غربی را بگیرید”.
وی از رزمایش محمد رسوال الله یاد وابراز داشت: این رزمایش بی سابقه‌ترین از حیث حضور یگان‌ها وتاکتیک‌ها وتجهیزات پیشرفته وجدید بود واقتدار ایران اسلامی را رساند.
وی با تاکید بر کمک به ساخت مصلی یادآور شد: ساخت مصلی به بیش از این کمک ها نیاز دارد وهمت همگان را می طلبد تا بتوانیم مصلایی در شان مردم رفسنجان داشته باشیم.
حجت الاسلام عباس رمضانی با تاکید بر رعایت تقوا اظهار داشت:بهترین توشه برای عالم آخرت تقوا وپرهیز از گناهان است.

برچسب ها:
نماز جمعه، روراستی، رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :