توسعه فرهنگی یکی از ابعاد مهم توانمند سازی است

  • شناسه خبر: 7917
توسعه فرهنگی یکی از ابعاد مهم توانمند سازی است

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار رفسنجان گفت: توسعه فرهنگی یکی از ابعاد مهم توانمند سازی است

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار رفسنجان گفت: توسعه فرهنگی یکی از ابعاد مهم توانمند سازی است.

به گزارش روراستی محسن ارسلان در جلسه کارگروه ویژه توانمند سازی زنان سرپرست خانوار با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی با نظرات امام راحل در حوزه اجتماعی نگاه ویژه‌ای داشته اظهار داشت : مقام معظم رهبری هم همین نگاه بلند را در این حوزه دارند.
وی بیان داشت : نگاه به جامعه هدف باید به طور ویژه باشد واین رسالت کمیته امداد و بهزیستی است که باید با نگاه واقع بینانه بستر توانمند سازی با محوریت فرهنگی را در این جامعه ایجاد کند.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار رفسنجان گفت: محدودیت ها وفقر فرهنگی بیش از پیش باید اصلاح شود وزمینه آن مشاوره وبستر سازی توانمند شدن است .
وی تاکید کرد : توانمندسازی های افراد باید با هدایت گری همراه باشد کسی که توانمند شد نامش از لیست دریافت کنندگان کمک های این نهادها باید حذف شود.
وی گفت: در توانمند سازی محرومان مهم ترین عاملی که می‌تواند مشکلات را حل کند نگاه بومی به مشکلات است ودر جامعه هدف باید مطالعه عمیقی صورت گیرد.
وی با تاکید بر به کارگیری افراد متخصص وکاربلد در مشاوره ها اظهار داشت: نگاه واقع بینانه به آسیب شناسی ها صورت گیرد وکسانی که درک اجتماعی دارند ومعضل اجتماعی را می‌شناسند باید در مشاوره‌ها استفاده شوند.

برچسب ها:
توسعه فرهنگی،روراستی،رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :