امام جمعه رفسنجان:

بعضی وکلا برای پول به اختلافات دامن می زنند

  • شناسه خبر: 47909
بعضی وکلا برای پول به اختلافات دامن می زنند

امام جمعه رفسنجان گفت: بعضی وکلا خیلی بد عمل می‌کنند و فقط به پول فکر می‌کنند و با پرونده‌سازی‌های متعدد دامن به اختلافات می‌زنند.

امام جمعه رفسنجان گفت: بعضی وکلا خیلی بد عمل می‌کنند و فقط به پول فکر می‌کنند و با پرونده‌سازی‌های متعدد دامن به اختلافات می‌زنند.

به گزارش “روراستی” حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور در جلسه صلح و سازش ویژه زندانیان جرایم غیر عمد با حضور مدیرکل زندان های استان کرمان اظهار داشت: در گذشته نه چندان دور بزرگان وساطت می‌کردند و ریش‌سفیدان صلح و سازش به وجود می‌آوردند متأسفانه برخی این کارها که سنت حسنه بود جای خود را عوض کرده و همه به کلانتری، نیروی انتظامی، دادسرا و دادگاه می‌روند و فکر می‌کنند مسائل باید از این مجاری حل شود چه بسا آسیب‌های غیرقابل جبرانی از این طریق وارد زندگی و جامعه می‌شود.

وی با اشاره به نزدیکی سفر حج تصریح کرد: ما به زوار می‌گوییم برای آشتی باید پیشقدم شوند و کدورت را کنار بگذارند. کسی که به زیارت پیامبر(ص) می‌رود نباید کینه‌ای در دلش باشد.

وی ادامه داد: در گذشته بعد از انقلاب در رفسنجان یک قاضی و یک دادستان داشتیم کم‌کم ارباب‌رجوع زیاد شد و دادگستری فعلی هم کم‌ظرفیت است چرا که هر کاری دارد به سمت دادگستری می‌رود تا به نتیجه برسد.

رمضانی‌پور خاطرنشان کرد: زندان زیبنده مومن نیست اما می‌بینیم زندان‌ها بیشتراز ظرفیت‌شان زندانی دارند قبل از اینکه اختلافات ریشه بدواند و کار به زندان کشیده شود بهتر است صلح و سازش ایجاد شود.

وی ابراز کرد: بعضی وکلا خیلی بد عمل می‌کنند و فقط به پول فکر می‌کنند و با پرونده‌سازی‌های متعدد دامن به اختلافات می‌زنند اما بعضی وکلا رسالت خود را به خوبی انجام می‌دهند.انسان مومن آبرویش از کعبه بالاتر است اگر کسی آبروی او را ببرد جرم مرتکب شده است.

انتهای پیام/بمی نژاد

برچسب ها:
جرایم غیرعمد رفسنجان زندان صلح و سازش وکیل
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :