۱۲ مدرسه تخریبی در رفسنجان وجود دارد

  • شناسه خبر: 15874
۱۲ مدرسه تخریبی در رفسنجان وجود دارد

مدیر آموزش و پرورش رفسنجان گفت: ۱۲ مدرسه تخریبی در این شهرستان وجود دارد که با کوچکترین زلزله ای فرو می ریزند. به گزارش روراستی، سید کاظم حسینی پور در سخنانی قبل از نماز جمعه با اشاره به وجود ۵۰ هزار دانش آموز در سال تحصیلی جدید در رفسنجان افزود: خانواده آموزش و پرورش با […]

مدیر آموزش و پرورش رفسنجان گفت: ۱۲ مدرسه تخریبی در این شهرستان وجود دارد که با کوچکترین زلزله ای فرو می ریزند.
به گزارش روراستی، سید کاظم حسینی پور در سخنانی قبل از نماز جمعه با اشاره به وجود ۵۰ هزار دانش آموز در سال تحصیلی جدید در رفسنجان افزود: خانواده آموزش و پرورش با همه افراد جامعه ارتباط مستقیم وغیرمستقیم دارد لذا باید نسبت به امر تعلیم و تربیت آن‌ها تلاش کنیم.
وی تصریح کرد: تا حدود ۵ سال قبل رفسنجان رتبه اول خیرین مدرسه ساز کشور را داشت.
وی از موفقیت‌های دانش آموزان رفسنجانی در کنکور سراسری امسال یاد کرد و گفت: ۴۴۲ نفر از این دانش آموزان دربهترین رشته‌های کنکور پذیرفته شده‌اند که ۵۰ نفر از آن‌ها دررشته‌های پزشکی و دکترای حرفه‌ای قبول شده‌ند.
حسینی پور در ادامه با بیان اینکه شورای آموزش و پرورش رفسنجان سال گذشته رتبه اول استان و برتر کشوری را کسب کرد خاطر نشان کرد: کسب رتبه‌های برتر دانش آموزان در ۱۳ رشته فرهنگی هنری استان و کشور و کسب مقام‌های المپیادی دانش آموزان ما نشان از استعدادهای خاص آن‌ها دارد.
وی اضافه کرد: سرویس مدارس باید مورد تایید حراست آموزش و پرورش و راهنمایی رانندگی باشد این سرویس‌ها با برچسب نارنجی مشخص شده‌اند و در کنار آن دفترچه سلامت راننده وجود خواهد داشت تا خانواده‌ها بدون دغدغه فرزندان خود را به سرویس‌ها بسپارند.
حسینی پور با تاکید بر کنترل فرزندان از سوی والدین نسبت به استفاده از شبکه‌های اجتماعی و ابزار ارتباط جمعی افزود: والدین باید در این زمینه از فرزندان خود عقب نیفتند.
وی اظهار کرد: در انتخاب رشته چیزی به فرزندان خود تحمیل نکنید و حتما رشته تجربی یا ریاضی را پیشنهاد ندهید بلکه رشته‌های فنی و کاردانش از جمله رشته‌هایی هستند که دانش آموزان پس از فارغ التحصیل شدن وارد باز کار می شوند و حتی کارآفرینی هم می‌کنند.

برچسب ها:
رواستی،رفسنجان، مدرسه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :