شایسته سالاری از درس های غدیر است

  • شناسه خبر: 35860
شایسته سالاری از درس های غدیر است

امام جمعه رفسنجان گفت: شایسته سالاری یکی از درس‌های غدیر خم است.

امام جمعه رفسنجان گفت: شایسته سالاری یکی از درس‌های غدیر خم است.

به گزارش” روراستی” حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه رفسنجان اظهار داشت: یکی از پیام‌های غدیر آینده‌نگری پیامبر بود که از علمای آن دوران نگرانی داشتند و امروز نیز علمایی هستند که هم خود منحرف هستند و هم دیگران را به انحراف می‌کشند.

وی بیان داشت: در غدیر شایسته سالاری درس دیگری بود که پیامبر آن را به همه جهان دادند و اینگونه نبود که هرکس مسن‌تر است، افضل باشد.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به فرارسیدن فصل مدارس بر کمک به دانش‌آموزان تاکید کرد و یاد شهدای ۱۷ شهریور و جانباختگان میانمار را گرامی داشت.

وی ادامه داد: مردم مظلوم میانمار به جرم کدام گناه باید توسط ارتش این کشور قتل عام شوند و نسل کشی در این کشور صورت می‌گیرد.

رمضانی‌پور با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب بر میدان دادن به جوانان انقلابی تاکید دارند، افزود: در نظر برخی مسؤولان جوانان انقلابی مطرود هستند و اصحاب فتنه مورد تعریف و تمجید قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: برخی افراد در مجالس و سخنرانی‌های خود اسم فتنه‌گران و حامیان فتنه را بر زبان جاری می‌کنند که باید مراقب خشم امت حزب‌الله و انقلابی باشند.

خطیب جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد: مسؤولان سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان را حمایت کنند و این مالیات‌های سنگین را اعمال نکنند.

وی با بیان اینکه معرفی شدن به عنوان بیشترین دهنده مالیات چه فایده‌ای برای شهرستان رفسنجان داشته است، بیان کرد: چرا باید از افرادی که توان پرداخت اینگونه مالیات‌ها را ندارند مالیات دریافت شود، دولت موظف است نسبت به مالیات بر ارزش افزوده ابتدا فرهنگسازی کند.

وی با اشاره به فرارسیدن فصل برداشت پسته تاکید کرد: همشهریان به متکدیان پسته ندهند و کمک‌های خود را به کمیته امداد، بهزیستی، خیریه‌ها و نهادهای حمایتی اهدا کنند.

به گزارش فارس، نمازگزاران رفسنجان با سردادن شعارهایی جنایات علیه مردم میانمار را محکوم کردند.

 

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی،غدیر، درس
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :