در آخرین جلسه سال 92 شورای اداری شهرستان رفسنجان چه گذشت +عکس

  • شناسه خبر: 4289
در آخرین جلسه سال 92 شورای اداری شهرستان رفسنجان چه گذشت +عکس

حجت الاسلام محمد کاظم راشد یزدی گفت:هر انقلابی دارای 4 رکن است، اساسی ترین رکن این انقلاب عنصر مردم است  و هرکس  وظایفش را نسبت به این رکن اساسی باید بداند . به گزارش خبرنگار روراستی، در آخرین جلسه سال 93 شورای اداری شهرستان از حجت الاسلام راشد یزدی دعوت شده بود که ایشان یک […]

حجت الاسلام محمد کاظم راشد یزدی گفت:هر انقلابی دارای 4 رکن است، اساسی ترین رکن این انقلاب عنصر مردم است  و هرکس  وظایفش را نسبت به این رکن اساسی باید بداند .

به گزارش خبرنگار روراستی، در آخرین جلسه سال 93 شورای اداری شهرستان از حجت الاسلام راشد یزدی دعوت شده بود که ایشان یک بحث اخلاقی بسیار مفید در خصوص مدیران داشتند .

وی  تصریح داشت: برای هر چیزی وسیله اندازه گیری وجود دارد وعلمای اخلاق برای معنویت و انسانیت رفتار انسان با هم نوعش را میزان قرار داده اند.

راشد یزدی اظهار داشت: آنان که نسبت به همنوع خود بی تفاوت هستند و نعره ی ظالم و ناله مظلوم را یکسان می بینند  همانند حیوان عمل می کنند و این از گناهان بسیار بزرگ است.

وی با اشاره به مفهوم واژه ایثار بیان داشت: انسان کامل همان است که از جان و مال خود در راه خدا و برای دیگران ایثار کند.

راشد صداقت، درستکاری، برخورد با مردم با چهره ی گشاده و دستگیری از مظلوم را دلیلی بر انسانیت یک مقام مسئول برشمرد و افزود: به تعبیر پیامبر اکرم (ص) آقایی هر کس به خدمتی است که به مردم ارائه می کند هر که بیشتر خدمت کند مقام بالاتری دارد.

وی  اظهار داشت: هرجا که رئیس دولتی وزیری را معرفی می کند به بیان فضائل شخص او می پردازد اما خداوند به هنگام معرفی پیامبر تمام توجهش به مردم است.

راشد یزدی تصریح کرد: آنچه عمل یک مسئول اداره ای را زیبا نشان می دهد همان میزان خدمت او به مردم است که حداقل اگر دست بازی ندارد با روی گشاده با آنان برخورد نماید.

وی خاطر نشان کرد: خداوند مردم را دوست دارد و هر که به مردم نزدیک تر باشد قرب الهی او نیز بیشتر می شود.

P1050980 P1050979 P1050989 P1050986 P1050985

برچسب ها:
رفسنجان روراستی شورای اداری
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :