کاتد مس ایران جزو بهترین کاتدهای دنیا

  • شناسه خبر: 5436
کاتد مس ایران جزو بهترین کاتدهای دنیا

مدیر عامل شرکت مس کرمان ضمن تاکید بر اینکه کاتد مس ایران تولید شده از خاک مس جزو بهترین کاتد های دنیاست گفت : امیدواریم بتوانیم در کنار انجام فعالیت های اکتشافی بهینه، استخراج و بهره برداری به خصوص ذوب که مشکلاتی را برای مردم منطقه به وجود آورده است ، شیوه های نوین دنیا […]

مدیر عامل شرکت مس کرمان ضمن تاکید بر اینکه کاتد مس ایران تولید شده از خاک مس جزو بهترین کاتد های دنیاست گفت : امیدواریم بتوانیم در کنار انجام فعالیت های اکتشافی بهینه، استخراج و بهره برداری به خصوص ذوب که مشکلاتی را برای مردم منطقه به وجود آورده است ، شیوه های نوین دنیا را در برنامه خود قرار دهیم تا فعالیت های شرکت مس را به خوبی نظم دهیم.

به گزارش روراستی محمدرضا مس فروش در جلسه شورای اداری رفسنجان ، از وضعیت مساعد مس در صحنه بین المللی خبر داد و افزود : محصول مس کشور ایران ورقه های مسی به وزن 100 تا 110 کیلوگرمی می باشد که کاتد پالایشگاهی نام دارد و جزو بهترین کاتد دنیا می باشد.

وی با اشاره به اینکه 60 کالای پر مصرف در زمینه مس داریم افزود : افزایش هزینه های تولید مس و کاهش قیمت تمام شده آن ، یکی از مشکلات در این حوزه است .

مس فروش خاطرنشان کرد : در سیاستهای شرکت مس و به طور اساسی شرکت ملی صنایع مس ایران این است که ظرفیتهای محلی به ویژه سرمایه گذاران بخش صنعت مس را به طور جدی تر به کار گیرد.

وی افزود : اگر سرمایه گذار محصولات مورد نیاز را با کیفیت و قیمت مناسب تولید کند ما نیز تضمین به خرید این محصول می کنیم و با وی قرارداد می بندیم.

محمد رضا مس فروش گفت : سرمایه گذار باید بداند که اگر سرمایه گذاری کرد و محصول شرکت مس را با بهترین کیفیت تولید کرد کار وی ارزش دارد و به یقین خریدار نیز دارد.

وی ظهور فناوري جديد و كارا در هر سه حوزه استخراج ، تلغيظ و ذوب از لحاظ مصرف انرژي و اثرات زيست محيطي را از فرصتهای خوب شرکت مس برشمرد و گفت : افزايش سرمايه گذاری در صنايع پايين دستی مس در خاورميانه و به تبع آن افزايش تقاضای مس كاتدی ایران که جزو بهترین هاست  در اين منطقه میتواند به رشدو شکوفایی منطقه کمک کند.

در پایان مدیر عامل شرکت مس کرمان اظهار داشت : در بحث آلایندگی برنامه جدی داریم و تغییر سیستم ها در دستور کارمان قرار دارد.

برچسب ها:
رفسنجان روراستی کاتد مس
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :