بسیج و سپاه امروز سکاندار حفظ ارزشهای فرهنگی اسلام و انقلاب است + عکس

  • شناسه خبر: 5445
بسیج و سپاه امروز سکاندار حفظ ارزشهای فرهنگی اسلام و انقلاب است + عکس

فرمانده سپاه رفسنجان گفت: بسیج و سپاه امروز سکاندار حفظ ارزشهای فرهنگی اسلام و انقلاب هستند، بسیج و بسیجی بایستی با حرکت در خط ولایت با بصیرت و برنامه ریزی در مسیر حفظ فرهنگ اصیل اسلامی حرکت کند تا بتواند تأثیر مثبت و قابل توجهی در بحث مسائل فرهنگی داشته باشد. به گزارش “رو راستی” […]

فرمانده سپاه رفسنجان گفت: بسیج و سپاه امروز سکاندار حفظ ارزشهای فرهنگی اسلام و انقلاب هستند، بسیج و بسیجی بایستی با حرکت در خط ولایت با بصیرت و برنامه ریزی در مسیر حفظ فرهنگ اصیل اسلامی حرکت کند تا بتواند تأثیر مثبت و قابل توجهی در بحث مسائل فرهنگی داشته باشد.

به گزارش “رو راستی” در مورخ 1393/03/19 سرهنگ علی اسدی  پس از بازدید ازکلاسها و کتابخانه کانون فرهنگی بینش اهل بیت (ع) مسجد جامع (انصار حزب الله) رفسنجان در جمع اعضاء این کانون در خصوص مسائل فرهنگی بیان کرد: امروز بحت اصلی جامعه موضوع مسائل فرهنگی و جنگ نرم است، که مقام عظمای ولایت نیز در این چندین سال بارها بحث شبیخون فرهنگی و ناتو فرهنگی را مطرح نموده اند.

P1160191

سرهنگ اسدی افزود: فلسفه اصلی فرمان تشکیل بسیج و سپاه توسط امام خمینی (ره) این بود که امام (ره) فرمودند باید یک نیرو باشد که از ارزشهای اسلام و انقلاب صیانت نماید؛ و امروز نیز وظیفه اصلی بسیج حضور در جنگ نرم و حفظ ارزشهای فرهنگ اسلامی است. و در همین راستا برنامه های بسیج از رزمی-فرهنگی به فرهنگی-رزمی تغییر نموده و تشکیل حلقه های صالحین نیز از مصادیق آن است و در سطح وسیع در حال فعالیت هستند.

P1160187

P1160189

برچسب ها:
روراستی، رفسنجان، بسیج،حفظ فرنگ اسلامی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :