مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس:

سعدمحمدی: تکمیل ورزشگاه شهدای مس مشکل بوجه ای ندارد/ادامه آزمون های استخدامی از نیمه دوم فروردین

  • شناسه خبر: 59054
سعدمحمدی: تکمیل ورزشگاه شهدای مس مشکل بوجه ای ندارد/ادامه آزمون های استخدامی از نیمه دوم فروردین

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: تکمیل ورزشگاه شهدای صنعت مس به هر میزان بودجه نیاز داشته باشد، مشکلی نداریم و تأمین می کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: تکمیل ورزشگاه شهدای صنعت مس به هر میزان بودجه نیاز داشته باشد، مشکلی نداریم و تأمین می کنیم.

اردشیر سعدمحمدی در گفت وگوی اختصاصی با روراستی در خصوص تکمیل ورزشگاه شهدای صنعت مس اظهار داشت: با توجه به نتایج نسبتا خوبی که تاکنون مس رفسنجان در لیگ برتر گرفته، فکر می کنم شخصیت تیمی خوبی برای تیمی که برای اولین بار در لیگ برتر حضور پیدا کرده را شکل داده و توانسته از آبروی استان کرمان، اعتبار مجموعه باشگاه مس و  شهر رفسنجان و همچنین شرکت ملی مس در کشور دفاع کند.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران ادامه داد: قطعا برای آینده برنامه ریزی بهتری داریم، برای سال اول هدف این بود که حضور شرافتمندانه داشته باشیم اما برای سال آینده مطمئن باشید سعی می کنیم برنامه سه ساله برای حضور چهار تیم که در جام باشگاه های آسیا حضور می یابند، داشته باشیم.

وی در همین رابطه ادامه داد: نیازمند تجربه هستیم و برنامه ریزی سه ساله کردیم که به مرور تجربه کسب کنیم و بچه ها پخته شوند که اگر قرار است به سطح بالاتر برویم با آبرو  و حیثیت کامل از حقوق کشور و نظام دفاع کنیم.

سعدمحمدی داشتن زیرساخت ها را برای رسیدن به اهداف تیم مس دارای اهمیت خواند و افزود: ورزشگاه هر مقدار هزینه نیاز داشته باشد بودجه آن هست و  مشکلی نداریم؛ یک سری مشکلات قانونی و اجرایی دارند همچنین برگزاری منقاصه ها و انتخاب پیمانکار زمان بر است و مشکلات فنی هم در کار وجود دارد اما از نظر بودجه تأمین اعتبار خواهد شد و من قطعا حمایت می کنم چراکه این ورزشگاه اعتبار و زیرساخت باشگاه مس است و باید شرایط تمرین دهی بچه ها و درخشش در لیگ برتر با استفاده از زیرساخت های مناسب فراهم شود.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در خصوص آزمون جذب نیرو در شرکت مس هم به خبرنگار ما گفت: با هماهنگی که بین مدیران منطقه انجام شد نیمه دوم فروردین جتما آگهی حذب نیرو منتشر می شود و من به امید خدا تلاشم را می کنم که این موضوع حتما میسر شود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
آزمون جذب نیرو اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران ورزشگاه شهدای صنعت مس
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :