امام جمعه رفسنجان:

امروز همه مانند حاج قاسم «مرد میدان» باشند

  • شناسه خبر: 60190
امروز همه مانند حاج قاسم «مرد میدان» باشند

امام جمعه رفسنجان گفت: اگر همه ما از سردار سلیمانی به‌عنوان مرد میدان یاد می‌کنیم امروز همه مردم باید میدان‌داری کنند و در صحنه حاضر شوند.

امام جمعه رفسنجان گفت: : اگر همه ما از سردار سلیمانی به‌عنوان مرد میدان یاد می‌کنیم امروز همه مردم باید میدان‌داری کنند و در صحنه حاضر شوند.

به گزارش روراستی، حجت‌الاسلام اصغر عسکری صبح امروز در حاشیه مراسم رای گیری در مسجد جامع این شهر با تبریک دهه کرامت اظهار کرد: امروز که در بین دهه کرامت هستیم برای ملت کریم، شریف و بزرگوار ایران روزی تعیین‌کننده و سرنوشت‌ساز است و یکی از افتخارات جمهوری اسلامی این است که به مردم فرصت تعیین سرنوشت داده می‌شود.

امام جمعه رفسنجان عنوان کرد: جمهوریت به‌عنوان یکی از ارکان اصلی جمهوری اسلامی در ایران با جدیت وجود دارد و این فرصت و امکان به مردم داده شده که میدان‌داری کنند و بدانند با رأی آنها سرنوشت آنها حداقل در چهار سال آینده رقم می‌خورد و از مردم هم این انتظار هست که در روز مردم و جشن عمومی‌ همه به میدان بیایند و حضور پیدا کنند و دیگران را هم امر به آمدن به میدان کنند.

وی افزود: اگر همه ما از سردار سلیمانی به‌عنوان مرد میدان یاد می‌کنیم امروز همه مردم باید میدان‌داری کنند و در صحنه حاضر شوند، کسانی که در انتخابات شرکت نمی‌کنند این شرکت نکردن هم یک نوع رای دادن است اما رای به دشمن، بدخواهان و منافقان.

عسکری تصریح کرد: امروز روز آزمون و امتحان بزرگ ملت ایران است که با حضور خود بودن خود را در صف خاص نشان می‌دهند.عقل و شرع هم حکم می‌کند انسان برای تعیین سرنوشت خودش باید به میدان بیاید.

انتهای پیام/

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان انتخابات حجت الاسلام اصغر عسکری مردمیدان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :