تخریب دیوارهای ۳ واحد مسکونی در رفسنجان و توضیحات سرپرست شهرداری و مالک+تصاویر

  • شناسه خبر: 61262
تخریب دیوارهای ۳ واحد مسکونی در رفسنجان و توضیحات سرپرست شهرداری و مالک+تصاویر

سرپرست شهرداری رفسنجان در گفت‌وگو با روراستی در خصوص تخریب ۲ باب منزل مسکونی در میدان شهید امینی ابتدای بزرگراه قدس که امروز صورت گرفت، توضیحاتی ارائه کرد.

سرپرست شهرداری رفسنجان در گفت‌وگو با روراستی در خصوص تخریب دیوارهای ۳ باب منزل مسکونی در میدان شهید امینی ابتدای بزرگراه قدس که امروز صورت گرفت، توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش روراستی، جهانگیر ملکی اظهار کرد: با توجه به اینکه ادامه بلوار آسفالت شده، برای این محدوده اقدام کردیم، اما صاحبان منازل به دلایل غیرمنطقی توافق نکردند.

سرپرست شهرداری رفسنجان ادامه داد: قرار شد قیمت خانه ها به صورت کارشناسی عنوان شود و ما متقبل شدیم مبلغی بالاتر از قیمت کارشناسی بپردازیم که متأسفانه درخواست غیرمعقولی دارند و ارزش خانه ها به این میزان نیست.

وی تصریح کرد: حکم دادستانی را قبل از سال ۱۴۰۰ گرفتیم، مبلغی بالاتر از ارزش خانه ها را به حساب دادگستری واریز کردیم، اما صبر کردیم تا صاحبان این خانه ها راضی شوند، اما همچنان نسبت به درخواست خود پافشاری می کنند و امروز مجبور شدیم با حضور یگان ویژه نیروی انتظامی حکم را اجرا کنیم؛ ضمن اینکه ساختمان ها تخریب نشدند و فقط دیوارها را تخریب کردیم.

مالک: مرداد ۹۹ اظهارنامه به شهرداری دادیم. اگر قصد انجام کار دارند، معوض مسکن کنند چون با توجه به وضعیت کرونا و تورم امکان ساخت برای ما نیست

پولی که به حساب دادگستری واریز کردند، علی الحساب بوده و هیچ نوع کارشناسی صورت نگرفته است

درخواست کردیم اول مسکن تأمین کنند بعد اقدام به تخریب کنند که بدون اطلاع قبلی دیوار خانه ها که حریم یک خانه محسوب می شوند را تخریب کردند و ترس به جان دو پیرزن ۹۰ و ۷۰ ساله انداختند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تخریب جهانگیر ملکی شهرداری منزل مسکونی میدان شهید امینی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :