افراد واجد شرایط به عنوان همیاران محرم انتخاب می شوند

  • شناسه خبر: 6353
افراد واجد شرایط به عنوان همیاران محرم انتخاب می شوند

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان گفت : افراد واجد شرایط از سوی هیئت های مذهبی به عنوان همیاران محرم جهت نظم بخشیدن به هیئت های مذهبی در حین حرکت و سایر موارد انتخاب می شوند و به انها کارت همیار محرم اعطا می شود. به گزارش خبرنگار روراستی کریمی در جلسه ترویج فرهنگ عاشورایی و […]

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان گفت : افراد واجد شرایط از سوی هیئت های مذهبی به عنوان همیاران محرم جهت نظم بخشیدن به هیئت های مذهبی در حین حرکت و سایر موارد انتخاب می شوند و به انها کارت همیار محرم اعطا می شود.
به گزارش خبرنگار روراستی کریمی در جلسه ترویج فرهنگ عاشورایی و برنامه ریزی جهت استفاده هرچه بهتر از ایام محرم که در فرمانداری برگزار شد افزود : درآستانه ماه محرم الحرام فرماندهی انتظامی شهرستان، در پاسداشت این ایام ، همگان را به منظور ایجاد نظم و امنیت فرا می خواند.
وی تصریح کرد : مامورین انتظامی و راهنمایی و رانندگی با تلاش بی وقفه خود با برقراری نظم و سهولت تردد خودروها بر شکوه مراسم عزاداری کوشش خواهد نمود.
وی توصیه کرد : مسئولان هیئت های عزاداری از نصب هرگونه داربست در معابر عمومی که موجب مسدود شدن خیابان و یا کندی عبور و مرور می شود پرهیز نمایند، استفاده از آلات موسیقی غیر مجاز و غیر متعارف ارگ و آلات مشابه ممنوع است و هیئت ها می توانند فقط از طبل و سنج استفاده کنند.
وی خاطرنشان کرد : به منظور جلوگیری از حوادث ناگواراز جابه جایی عزاداران در نقاط مختلف شهر و خارج از شهر با وسایل نقلیه باربری ، کامیون و کمپرسی خودداری کنند.
او تاکید کرد : آندسته از عزادارانی که رعایت شئونات اسلامی را نمی کنند از جمله پوشیدن لباس های تنگ و چسبان از سوی مسئولین هیئت ها مورد ارشاد قرار گیرند چرا که دشمن جنگ نرم خود را در تمامی امور بر علیه اسلام به کار
گرفته است.
وی اهداف قیام حسینی را اصلاح امت، امر به معروف و نهی از منکر، احیای سنت پیامبر اسلام، حمایت از حق و مبارزه با باطل ، مبارزه با جهل، تشکیل حکومت اسلامی، اجرای عدالت، افشای چهره منافقان برشمرد.

برچسب ها:
روراستی، محرم، رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :