بسیج بازوی ولایت است

  • شناسه خبر: 6574
بسیج بازوی ولایت است

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان گفت : : بسیج میراث مهم انقلاب و امام (ره) و بازوی قوی نظام و ولایت و مدافع ارزش های اسلامی است . به گزارش خبرنگار روراستی سرهنگ علی اسدی در نشست خبری روز یکشنبه در آستانه هفته بسیج افزود : امام راحل بنیان گذار بسیج بود و کسی که به […]

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان گفت : : بسیج میراث مهم انقلاب و امام (ره) و بازوی قوی نظام و ولایت و مدافع ارزش های اسلامی است .
به گزارش خبرنگار روراستی سرهنگ علی اسدی در نشست خبری روز یکشنبه در آستانه هفته بسیج افزود : امام راحل بنیان گذار بسیج بود و کسی که به ملت ایران هویت بخشیدو نظام اسلامی مدیون رهبری هاو فداکاری های رهبر و شهداست که به واسطه آن امروز در جهان حرف برای گفتن داریم.

سرهنگ-علی-اسدی-فرمانده-سپاه-ناحیه-رفسنجان
اسدی با اشاره به اینکه امام راحل در 4 آذر سال 1358 فمان تشکیل بسیج را صادر کردند خاطرنشان کرد : تعداد کسانی که دلسوز ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند به فرمان امام نهاد بسیج زیر نظر سپاه تشکیل دادند و فعالیتهای خود را آغاز نمودند.
وی با بیان اینکه در سرلوحه کار بسیج دفاع از ارزش ها و باورهای دینی انقلاب اسلامی است اذعان داشت : همزمان با تشکیل این نهاد جنگ بین ایران و عراق نیز شروع شد و اعضای این نهاد با حضور در مرزها در دوران 8 سال دفاع مقدس جنگیدند و یک وجب از خاک ایران اسلامی را به چنگال دشمن نسپردند.
سرهنگ علی اسدی گفت : پس از جنگ و دوران پیروزی انقلاب اسلامی نیز این نیروهای بسیج دست از فعالیت برنداشتند و در مناطق محروم کشور به سازندگی و بازسازی می پردازند.
این مسئول به نقش محوری نیروهای بسیجی در زمان کنونی اشاره و اهم آن را جهاد علمی و بصیرت و بینش نسبت به توطئه های فرهنگی دشمنان به ویژه در فتنه 88 و توهین به عاشورا حضوری قوی در عرصه های مختلف نظام دانست .

اسدی گفت : بسیج نهادی است که مستقیم زیر نظر ولی امر مسلمین قرار دارد و در برابر مسائل و ناهنجاری ها سکوت نمی کند .
وی با اشاره به اینکه عظمت و ایستادگی ملت ایران باید توسط اصحاب رسانه به تصویر کشیده شود افزود : هر رسانه ای برای تاثیرگذاری بیشتر باید هدف شناس و با بصیرت باشد.
اسدی به اوضاع کنونی و جنگ نرم دشمن که قصد براندازی نظام ایران را دارد اشاره و عنوان داشت : رسانه ها می توانند بسیج گونه و با اتحاد نسبت به مسائل روز نقش آفرینی کنند و معضلات و نیرنگ های دشمن را به آگاهی مردم برسانند.
وی افزود : دانشمندان هسته ای ایران همه بسیجی بودند و امروز نیز رسانه ها بایستی زیبایی های بسیج را اطلاع رسانی کند و امروز نیاز است همه ملت وارد صحنه بیایند و برای دفاع از ارزشهای نظام عزم ملی داشته باشند.
فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان خاطر نشان کرد : بسیج به یک عصر و زمان خاص تعلق ندارد و در تمامی لحظات مدافع ارزش و برای تحقق منویات مقام معظم رهبری آماده جانفشانی است .

اسدی از اصحاب رسانه رفسنجان خواست : تا نسبت به بیان و انعکاس دقیق و به موقع عملکرد و فعالیت های بسیج در طول سال و هفته بسیج اقدام کنند .

وی همکاری رسانه های گروهی با بسیج را هدفی والا و ارزشمند دانست که قطعا در نزد خداوند منان دارای مزد است و می تواند توطئه های دشمنان را خنثی کند .
وی به تشریح برنامه های نهاد مقدس بسیج پرداخت و افزود : در طول هفته بسیج بیش از 50 برنامه محوری در بخش های مختلف در سطح شهرستان برگزار می شود .
وی از مهمترین این برنامه ها به دیدار جمعی از فرماندهان نواحی مقاومت بسیج در اقشار مختلف با پیشکسوتان و بسیجیان و رزمندگان که سالها به نوعی فراموش شده اند اشاره کرد.

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان در ادامه به سایر برنامه های بزرگداشت هفته بسیج امسال با عنوان اشاره و گفت : اعزام حلقه های صالحین به اردوهای جهادی ، عطرافشانی قبور شهدا، اجتماع بزرگ بسیجیان همزمان با سراسر کشور با عنوان شکوه مقاومت ، همایش اقتصاد مقاومتی، از جمله برنامه های بسیج در این هفته است.
سرهنگ اسدی از دیگر برنامه های هفته بسیج رفسنجان را برگزاری همایش های بصیرتی در حوزه های مقاومت با موضوعات امر به معروف و آشنایی با آسیب های ماهواره ، افتتاح حوزه و پایگاه های مقاومت ،کوهپیمایی بسیجیان همزمان با سراسر کشور و حضو حلقه های صالحین به عنوان میقات صالحین برشمرد.

برچسب ها:
بسیج،ولایت،روراستی،رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :