علت قطعی دستگاه های تصفیه آب در رفسنجان چیست؟

  • شناسه خبر: 70446
علت قطعی دستگاه های تصفیه آب در رفسنجان چیست؟

مسؤول دستگاه های تصفیه آب در شهرستان رفسنجان گفت: سیستم دستگاه طوری طراحی شده که وقتی آب تصفیه شده در مخزن از حدی پایین بیاید نمایشگر قطع می شود و تا زمانی که بتواند حجم آب جوابگو باشد مجدد نمایشگر فعال می شود.

مسؤول دستگاه های تصفیه آب در شهرستان رفسنجان گفت: سیستم دستگاه طوری طراحی شده که وقتی آب تصفیه شده در مخزن از حدی پایین بیاید نمایشگر قطع می شود و تا زمانی که بتواند حجم آب جوابگو باشد مجدد نمایشگر فعال می شود.

به گزارش روراستی، طی روزهای اخیر گلایه های زیادی از سوی شهروندان در خصوص دستگاه های تصفیه آب در سطح شهر اعم از نداشتن آب، خاموشی نمایشگر و… مطرح بود که موضوع را از طریق مسؤول این دستگاه ها پیگیری کردیم.

ابوترابی مسؤول دستگاه های تصفیه آب در شهر رفسنجان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: سیستم دستگاه طوری طراحی شده که وقتی آب تصفیه شده در مخزن از حدی پایین بیاید نمایشگر قطع می شود و تا زمانی که بتواند حجم آب جوابگو باشد مجدد نمایشگر فعال می شود.

وی ادامه داد: اگر مخزن کامل تمام شود موجب سوختن پمپ می شود که برای جلوگیری از این اتفاق قبل از اتمام آب دستگاه قطع می شود.

ابوترابی در خصوص شارژ کارت ها توضیح داد: در این زمینه کاری از دست ما برنمی آید و مربوط به سیستم های بانکی(بانک سپه) است. حتی دست بانک مرکز استان هم نیست و از طریق تهران باید پاسخگو باشند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه بعضی شهروندان به دستگاه ها آسیب می رسانند و خسارت وارد می کنند، مشکلات زیادی به وجود می آید. سال گذشته سه دستگاه گذاشتیم ۴۰ روز نگذشته بود که تخریب شدند.

ابوترابی خاطرنشان کرد: پیشنهاد ما از سال ۹۶ این بوده که مردم بتوانند اینترنتی کارت های خود را شارژ کنند یا با کارت های بانکی این کار را انجام دهند که موافقت نشد و مباحث امنیتی مطرح می شود.

وی یادآور شد: اوایل زیر رسیدها آدرسی اعلام کرده بودند که از طریق اینترنت شارژ شوند که عمل نمی کرد و کم کم آدرس را هم از زیر رسیدها حذف کردند.

ابوترابی گفت: در حال رایزنی با بانک دیگری هستند که مشکل حل گردد. با این وضعیت مردم ناراضی و ما هم تحت فشار هستیم.

وی با اشاره به پیگیری هایی که در حدود ۶ سال قبل برای حل این مشکل انجام شده و جوابی نگرفته اند، تأکید کرد: مسؤولان شهرستان باید پیگیری کنند تا این مشکل حل شود.

برچسب ها:
آب دستگاه تصفیه آب رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • حامد

    ضمنا سالهاست اب مصرف میکنیم یکبار ندیدیم فیلتر عوض کنند.خدا بما رحم کند که مسیرش بای پاس نباشداخر یکدستگاه کنار منزل من قرار دارد یک عرض خیابان

    حامد

    مردم هنگام شارژ کارت مبلغ از حساب بانکیشون کسر میگردد وکارت ابشان شارژ نمیشود ودستشان به هیچ آدرس وتلفنی بند نیست(چرا نباید تراکنش ناقص مبلغ به کارت بانکی برگردد) وشاهد بودم که شخصی محکم به مونیتور دستگاه زد وترک خوردوبعد گفت پول منو میخوری .ورفت با کلی فحاشی .شما از مسعولین بپرسید قیمت اب از روز افتتاح چندمرتبه گران شده ومبلغ شارژ کارت چه مقدار افزایش پیدا کرده .وقتی هم اعتراض میکنم به کم بودن مبلغ شارژ کارت جواب میدن کسی صرفش نمیکنه بخاطر ۵۰هزار تومان پیگیر شود پیدا کنید پرتقال فروش دزد را بااحترام همشهری علاف اب ضمنا سالهاست اب مصرف میکنیم یکبار ندیدیم فیلتر عوض کنند.خدا بما رحم کن که مسیرش بای پاس نباشد

    هادی صالح زاده

    چرا در رفسنجان برای آب تصفیه باید پول پرداخت کنی اما در یزد رایگان است