جوابیه دهیاری روستای کوثرریز

  • شناسه خبر: 70860
جوابیه دهیاری روستای کوثرریز

پیرو درج کلیپی با عنوان «خانواده بی سرپرست کوثرریزی نیازمند دستان پر مهر همشهریان» در آن کانال خبری، جوابیه زیر جهت تنویر افکار عمومی خدمتتان ارسال می گردد.

پیرو درج کلیپی با عنوان «خانواده بی سرپرست کوثرریزی نیازمند دستان پر مهر همشهریان» در آن کانال خبری، جوابیه زیر جهت تنویر افکار عمومی خدمتتان ارسال می گردد.

مدیر محترم کانال خبری روراستی با سلام،

پیرو درج کلیپی با عنوان «خانواده بی سرپرست کوثرریزی نیازمند دستان پر مهر همشهریان» در آن کانال خبری، جوابیه زیر جهت تنویر افکار عمومی خدمتتان ارسال می گردد. قبل از هر چیز به اطلاع می رساند خانه مذکور که ادعا می شود بر اثر سیل تخریب شده، خوشبختانه مثل خیلی از خانه های بالا دست روستا، اصلا به هیچ عنوان در معرض سیل قرار نگرفت که بخواهد تخریب شود و خانه مذکور با صلاحدید خود مالک و علیرغم مخالفت شدید دهیاری با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی جامعه و وضعیت نابسامان خانواده مذکورتخریب گردیدعلی ایحال، دهیاری و شورای کوثرریز این خانواده را هم به جهت تنگدستی، مشمول کمک های سیل زدگان نمود و ۲۰۰ میلیون تومان وام بازسازی منازل تخریب شده و پروانه ساختمان رایگان را به آنها نیز اعطا نمود و اخیرا نیز با همکاری فرمانداری محترم، درصدد اختصاص ۱۲۵ میلیون تومان وام بلاعوض به آنان می باشد. همچنین این در حالی است که مسأله اسکان این خانواده در چادر ، تنها منحصر به همان شب اول بوده و باز این دهیاری و شورای روستا بوده که خانه ای را با امکانات مناسب و کامل در جوار همان خانه تخریب شده در اختیار آنان قرار داده است و به طور مرتب، در جریان وضعیت آنان بوده است و به دلیل درپیش بودن سرما و آماده نشدن منزل مذکورهمچنان پیگیر کمکهای مردمی و نهادهای خیریه هستیم. قطعاً دهیاری و شورای اسلامی کوثرریز ، حرکت شما و انعکاس این خبر را ، نیت خیر و به جهت کمک رسانی به این خانواده تلقی کرده اما انتظار می رفت قبل از پخش کلیپ، یک اطلاعات حداقلی از موضوع کسب می کردید. مردم شریف کوثرریز در جریان سیل اخیر عزت نفس و مناعت طبع خود را نشان دادند و انصاف نیست با اطلاعات ناقص احساساتشان جریحه دار شود. برای شما از درگاه خداوند متعال، آرزوی موفقیت می نماییم.

دهیاری و شورای اسلامی روستای کوثرریز

برچسب ها:
جوابیه خانواده نیازمند کوثرریزی روستای کوثرریز
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • سمیه اقبالی

    دروغ میگن متاسفانه من خودم رفتم با این خانواده صحبت کردم اصلا همچین چیزی نیست بندگان خدا فقط ۳ روزه که از چادر خارج شدن