بهره مندی خانواده زندانیان رفسنجان از خدمات درمانی رایگان

  • شناسه خبر: 72267
بهره مندی خانواده زندانیان رفسنجان از خدمات درمانی رایگان

خانواده زندانیان رفسنجان برای نخستین بار از خدمات درمانی رایگان بهره مند شدند.

خانواده زندانیان رفسنجان برای نخستین بار از خدمات درمانی رایگان بهره مند شدند.

به گزارش روراستی، حسین رضایی  اظهار کرد: تیم‌های درمانی از کانون جهادی شهید ثقفی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، بسیج جامعه پزشکی رفسنجان، گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه رفسنجان، امور بهداشت و درمان مجتمع مس سرچشمه و قرارگاه سازندگی ثارالله شرکت ملی صنایع مس ایران از ابتدای سال جاری در مناطق محروم شهرستان و نیز جامعه هدف بهزیستی و کمیته امداد حاضر شدند و خدمات درمانی رایگان ارائه کردند.

فرماندار رفسنجان افزود: جامعه هدف دیگر هم قشر خانواده زندانیان هستند که با پیگیری‌های لازم  برای نخستین‌بار این تیم ها به زندان رفسنجان اعزام شدند و کار خود را در حوزه خدمات دهی از همان اوایل صبح پنجشنبه شروع کردند و تا پاسی از شب این خدمات انجام شد.

وی افزود: در این زمینه این خانواده‌ها خدمات درمانی رایگان در حوزه‌های تخصصی چشم پزشکی، دندانپزشکی، داخلی، مامایی، پزشکی عمومی، زنان و زایمان، پرستاری و غیره دریافت کردند.

رضایی ادامه داد: در این طرح پک‌های بهداشتی دندانپزشکی و تعداد زیادی عینک طبی به بیماران اعطا شد.

وی تصریح کرد: همچنین در این طرح افراد از نظر فشار خون پایش و کنترل شدند.

فرماندار رفسنجان خاطرنشان کرد: برای پیشگیری از بروز بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی نیاز است مراقبت از اقشار مختلف جامعه از جمله خانواده‌های زندانیان سرلوحه قرار گیرد.
در ادامه اختیارآبادی رئیس اداره زندان شهرستان رفسنجان هم از ارایئه خدمات پزشکی توسط نهادهای دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و شرکت ملی صنایع مس ایران قدردانی کرد.

وی افزود: خانواده‌های زندانیان واقعا محروم هستند و هرچه حمایت از آنها بیشتر باشد جامعه از پویایی و امنیت بیشتری برخوردار خواهد بود.
اختیارآبادی بیان کرد: مدت‌ها این قشر در نوبت دریافت خدمات درمانی رایگان بودند که خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده این امر تحقق یافت و خانواده‌های زندانیان رفسنجان برای نخستین‌بار از این طرح بهره‌مند شدند.

 

 

برچسب ها:
خانواده زندانیان خدمات درمانی رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :