توسعه فساد و فحشا از پیامدهای سوء بدحجابی و بی حجابی است

  • شناسه خبر: 72803
توسعه فساد و فحشا از پیامدهای سوء بدحجابی و بی حجابی است

امام جمعه رفسنجان در خطبه‌های امروز نماز جمعه بخشی از پیامدهای سوء بی‌حجابی و بدحجابی را تشریح کرد.

امام جمعه رفسنجان در خطبه‌های امروز نماز جمعه بخشی از پیامدهای سوء بی‌حجابی و بدحجابی را تشریح کرد.

به گزارش روراستی، حجت‌الاسلام اصغر عسکری ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر رفسنجان در مصلی امام خامنه‌ای اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسوولان نظام در روزهای پایانی ماه رمضان و نماز عید فطر به مساله حجاب اشاره کردند و تذکراتی مطرح فرمودند.

امام جمعه رفسنجان بیان کرد: وقتی سربازان در میدان درست به وظیفه عمل نکنند فرمانده خود به میدان می‌آیند و زمانی که رهبری مسائلی مانند روزه‌خواری و حجاب را مطرح می‌کنند بدین معناست که ما به وظایف خودمان درست عمل نکردیم.

عسکری بی‌حجابی و کشف حجاب را جرم و خلاف قانون دانست و افزود: هیچکس درهیچ موقعیتی حق ندارد به مساله بی‌حجابی نظر بدهد که جایز است در حالی‌که حکم الهی‌ست. اینکه چند نفر با ولنگاری و بی‌بندوباری خلاف کنند و دنبال عادی‌سازی باشند، قانون کشور اجازه نخواهد داد.

امام جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد: یکی از کارهایی که لازم است در این زمینه انجام شود اقناع‌سازی است.

وی در همین رابطه به مضرات و پیامدهای سوء بی‌حجابی و بدحجابی پرداخت و ابراز کرد: رونق‌گرفتن چشم‌چرانی و هوس‌بازی، توسعه فساد و فحشا که بسیاری از مسائل فحشا و فساد از بی‌حجابی بدحجابی شروع می‌شود پیامدهای سوء بدحجابی‌ست.

عسکری اضافه کرد: پیدایش رواج و امراض روانی و مقاربتی، فرار از خانه و خودکشی در اثر آبروریزی، بی‌مهری مردان چشم‌چران نسبت به همسران و سست‌شدن روابط خانوادگی از دیگر پیامدهای سوء بدحجابی و بی‌حجابی است.

وی بیان داشت: رقابت در تجملات و آرایش‌های غیرمتعارف، ایجاد دلهره و نگرانی برای خانواده‌ها نیز از مله پیامدهای بدحجابی در جامعه است.

عسکری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مسوولان باید اقداماتی که در برابر بدحجابی و بی‌حجابی همچنین در برابر روزه‌خواری انجام دادند، گزارش دهند.

امام‌جمعه رفسنجان به‌ تجاوز رژیم پلید صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه اشاره و بیان کرد: پاسخ ایران برای رژیم صهیونیستی اضطراب ایجاد کرده و خواب را از چشمان آنان گرفته است‌ و آمریکایی‌ها هم از ترس پیام دادند ما نقشی نداشتیم و قطعا جمهوری اسلامی همان‌طور که بعد از شهادت سردار سلیمانی پاسخ داد، در این زمینه هم پاسخی قاطع خواهد داشت.

 

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان بدحجابی بی حجابی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :